Procedura de retur
Conform legislației în vigoare (OUG 34/2014 completată de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță – art 12, pct a) și Directiva 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20.05.1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la reședința acestuia sau la locul său de muncă prin distribuitori stabili nu pot fi denunțate unilateral. O dată produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.
De asemenea, în conformitate cu OUG34/2014 cu modificarile și completările ulterioare, pentru produsele non-alimentare consumatorul beneficiează de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data când acesta a intrat în posesia produsului comandat on-line și livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.
Pentru a returna un produs este necesar să ne notificați în scris pe email sau prin postă intenția de retur și motivul acesteia (motivul de retur nu este o condiție a acceptării returului, ci doar o modalitate prin care Specialita Italiane monitorizează situația comenzilor online). Returnarea contravalorii produsului se face doar prin transfer bancar în contul menționat în cererea de retur, dupa primirea produsului.
Pentru a returna un produs, acesta trebuie ambalat corespunzator și expediat la adresa: Calea București, nr. 143, Ciorogârla, Ilfov, 077055
Sunt acceptate pentru retur doar produsele nefolosite și cu ambalajul intact. Returnarea se consideră finalizată când Specialita Italiane a recepționat produsele returnate, constatând printr-un proces verbal starea în care acestea se află. În cazul în care bunul recepționat în urma returului este uzat și/sau deteriorat, cumpăratorul va fi notificat comunicându-i-se faptul că returul nu se acceptă și produsul achiziționat urmează sa-i fie retrimis.
Contravaloarea cheltuielilor de expediție a produselor returnate la cerera clientului, fără culpa vânzătorului, se suportă de către client.
Consumatorul are obligația să primească personal coletul cu produsele comandate, iar în cazul în care coletul este deteriorat, se întocmește un proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.